24.02.2012

Hayatım Benim / Taking Lives Filmini İzle Angelina Jolie,Ethan Hawke

giyim_banner giyim_250-250 Image Banner Agustos Pembe 90 Image Banner 250 x 250 Hayatım Benim / Taking Lives Filmini İzle Angelina Jolie,Ethan Hawke
Kanada Montreal'de yerel bir cinayet üzerinde çalışan dedektifler, kurnaz bir seri katilin kafasına girebilmek için istemeden de olsa dışardan birinin yardımını isteyince, Ajan Scott davayı ele alır...
Orijinal Adı Taking Lives Hayatım Benim Filmi izle
Yönetmen D.J. Caruso
Oyuncular Angelina Jolie,Ethan Hawke,Kiefer Sutherland,Gena Rowlands,Olivier Martinez
Eser Taking Lives,Senaryo Jon Bokenkamp,Jon Bokenkamp
Yapım Bruce Berman,Alan C. Blomquist,Mark Canton,Anna DeRoy,Dana Goldberg,Yapım Yılı 2004
Arzum_uyelik Arzum_uyelik_Banner_300x280 Image Banner

0 yorum:

Yorum Gönder